WEBINAR ONSDAG DEN 27. MAJ KL. 10.00

4 råd til skalering af din webshop

Har du svært ved at følge med og håndtere det stigende antal ordrer i webshoppen?

27. MAJ KL. 10.00

Tilmeld webinar

Deltag på webinaret og få 4 gode råd til, hvordan du skalerer din webshop.

Det er altid dejligt, når der er gang i webshoppen, og du kan se ordrerne tikke ind. Men det kan også medføre udfordringer – specielt hvis webshoppen ikke er gearet til skalering.

På dette webinar dykker vi ned i, hvordan du sikrer en stabil drift og trimmer ordreprocessen, når skalering og øget omsætning banker på døren.

Vi kigger både på de strategiske overvejelser samt hvilke faldgruber du skal være opmærksom på. Og så får du selvfølgelig 4 gode råd til skalering, som handler om, hvordan du:

  • Sikrer veldefinerede og stabile integrationer til fx ERP og fragtløsning
  • Udarbejder et godt mailflow, der holder kunden informeret i processen
  • Håndterer del-leveringer, restordrer og returordrer
  • Effektuerer klare procedurer ved nedetid, fejl og overvågning

Hvorfor skal du deltage?

Dette webinar er for dig, som ønsker håndgribelige råd til, hvordan du skalerer din e-handelsplatform. Det henvender sig til personer, som allerede har en webshop, men som ønsker at skalere indsatsen fra en kunde lægger en ordre til varene bliver pakket og sendt. Helt konkret kigger vi nærmere på fire fokus-områder: integrationer, mailflows, leverings- og returprocesser samt procedurer ved fejl og nedetid.

Integrationer
Hvordan sikrer du stabile integrationer til andre systemer som fx ERP og fragt?
Mailflow
Hvordan laver du et godt mailflow, som holder kunderne informeret gennem hele processen?
Levering og retur
Hvorfor er det vigtigt at have gode processer for håndtering af del-leveringer og returordrer – og hvordan opbygger du dem?
Procedurer
Hvorfor du skal have klare procedurer for nedetid, fejl og overvågning.
Vil du vide mere?

Kontakt WEXO

Tilmeld dig webinaret